niedziela, 20 kwietnia 2014

Wesołych Świąt Wielkanocnych!

Kochani!
Życzę wam smacznego jajka,wesołych świąt wielkanocnych i wiele,wiele innych :P

Z góry przepraszam,bo śniadanie Wielkanocne już było a ja z choinki się urwałam.:(
Byłam u kuzynki więc nie mogłam nic napisać ale teraz,chociaż są późne.Jeszcze raz życzę wam wesołych Świąt Wielkanocnych!
A teraz możecie się pochwalić co dostaliście!
Ja dostałam pieniądze,spodnie(uwielbiam je <3) i koszulkę z Myszką Miki!
Koszulka i spodnie były wczesne bo dostałam je w piątek,tydzień temu :P xd
No taa xd


TRALALALA TAŃCZYMY Z CHŁOPAKAMI!

Ok,a teraz taka propozycja.
Żeby się o mnie więcej dowiedzieć piszcie mi w komentarzach jakieś pytania. :P 
Śmiało ! :p 
Spróbuje odpowiedzieć na wszystkie. 
XD
Jeśli nie odpowiem na jakieś pytanie,oznacza to ,że nie chcę.
Więc musicie też to zrozumieć,że nie które pytania są nieodpowiednie :p 

Dobra nie przedłużam.To tyle i YOW!

3 komentarze:

  1. Hehehehe dostałam spodnie, czapkę i sweterek Aaaa noi maaasę słodyczy! XD - Julka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodycze to na pewno Julka ;-) ja nowy telefon i spodnie :-) - Kaśka @-}--

      Usuń
    2. No fajnie :D
      A jaki telefon? Heheszki ja nie dostanę nowego telefonu przez najbliższe pięć lat xdd
      A ja jestem inna,bo nie dostałam dużo słodyczy tylko kilka czekolad xd

      Usuń