czwartek, 13 marca 2014

Rozdział 17.

Dźwięk deszczu delikatnie stukał o szybę w moim starym pokoju.Tak starym.Byłam tu ostatnio jakieś?Hmm,trzy lata temu.Pogoda była taka sama jak ja...Smutna.Cicha.(Nie do końca cicha.)Myśląca nad tym wszystkim.
Westchnęłam.Na to było mnie jedynie stać.Super!Usłyszałam cichy głos mojej rodzicielki.
-Kochanie,dlaczego jesteś taka smutna-podeszła do mnie i spojrzała mi w oczy.A ja w jej.Były brązowe tak jak moje.Nosiła okulary.
-Nie wiem,to wszystko jest takie skomplikowane.-westchnęłam przyczepiając moje czoło do okna.Chodziło mi o Zayna i Harrego.Zayn?Nie pisał ani nic.Spodziewałam się tego ale Harry?Mówił,że będzie tęsknić.Ahh,no tak byłam z Sophie na komisariacie.Poszło lepiej niż myślałam.Policja wzięła sprawę w swoje ręce i z tego co wiem.Są już na jakimś tropie.
-Jak będziesz głodna zejdź na dół.-mama podeszła do mnie jeszcze bliżej i złożyła na moim czole pocałunek.
-Dobrze-kiwnęłam głową i znowu odwróciłam wzrok w stronę okna.Dlaczego to musi być takie trudne?Dwie bliskie mi osoby nawet nie dają znaku życia!Jedynie z Damonem jakoś się klei.Dzwoni co kilka godzin.A więc powtarzam się po raz drugi.DLACZEGO TO JEST TAK SKOMPLIKOWANE?!

               *Kilka dni później*
Minął już tydzień od mojego wyjazdu i nic!Ani Harry ani Zayn.W ogóle!Ani mru-mru!Zastanawiam się czy sama nie zadzwonić,no ale.Nie chcę być jakaś taka.Właściwie nie ważne.Nie to nie!Tylko szkoda,że to boli.Zeszłam na dół.Mama trzymała pocztę w ręce.
-Co tam masz?-zapytałam i usiadłam na krześle.
-Coś dla Ciebie.-mama westchnęła.Zdziwiłam się i podeszłam do niej.Otworzyć czy nie otworzyć?
Westchnęłam i powoli otworzyłam kopertę.Wyjęłam z niej ostrożnie kartkę.Rozwinęłam ją i zaczęłam czytać treść.






Droga Elizo!CO ŻADNA DROGA!JESTEŚ NAJWSPANIALSZĄ DZIEWCZYNĄ Z PIĘKNYMI OCZAMI!Z WSZYSTKIM CO NAJLEPSZE!

Wracając do tematu..Przepraszam,nie dawałem żadnego znaku życia.Ale to było trudne,właściwie wciąż jest trudne..Ale znowu wracając do tematu.Pierwszy raz gdy Cię zobaczyłem(pamiętasz?Niall wylał na Ciebie kawę!)myślałem,że umarłem.Ale wiedziałem,że nawet mnie nie widzisz i sobie odpuściłem.Później..Miałem po prostu wypadek i w ogóle..Gdy byłem chwilę na tamtej stronie..Widziałem Ciebie.Byliśmy razem i się całowaliśmy(tak wiem..Pragnienia)
No i się wybudziłem..A kogo zobaczyłem?Tego samego anioła co w moim pięknym i realistycznym śnie.
Udałem,że Cię widzę pierwszy raz.No i później tak się zaczęło.Gdy ten głupi,idiota,gbur bezwartościowy Cię zdradził.Poczułem,że może coś z tego wyjdzie.No ale,wtedy zaczęłaś chodzić z Zaynem.Każdy wasz pocałunek przyprawiał mnie o złość..No i zazdrość.Zastanawiałem się dlaczego to ja tam nie mogę być?No i gdy jechaliśmy do L.A. byłem trochę zadowolony.Bo nie będę widział jak się całujecie!A tu znów całowanie!Bardzo się cieszyłem ale miałem ochotę wymazać Zayna i wkleić tam się siebie...A gdy Cię porwano,myślałem,że umrę.Wiedziałem,że CIĘ kocham nad życie.Że to Ty jesteś tą jedyną.Gdy Cię znalazłem..Zresztą sama to pamiętasz.Ale to co najbardziej zapamiętałam to to,że mnie pocałowałaś!Czułem motylki w brzuchu i miałem ochotę skakać z radości!Teraz wiem,że mamy chociaż 1% szans,na bycie razem.Kiedy się budzę pocieszam się tym.Od razu mam banana na twarzy!A więc przypominam,jesteś najlepszą rzeczą(nie w tym sensie,wcale nie jesteś rzeczą tylko pięęęęękną dziewczyną) którą mnie spotkała w życiu...Na prawdę Elizo.KOCHAM CIĘ!

                                                                                                                    TWÓJ HARRY.XOXO!

***************
Czeeeeść!Mam dla was pewną prośbę,chcę,żebyśmy miały takiego jakby fandoma.Np.Jak Polski Pingwin.Tak oglądam go jak i innych Youtuberów i wgl xD.Wracając do tematów Pingwin ma Ziemniaczków xd Tak!A więc śmiesznie byłoby gdybym się do was zwracała w ten sposób xd
Aham,jeszcze jedna informacja,rozdział może być nudny ponieważ się śpieszę.A dlaczego?Jadę do lekarza!xd I modlę się,żebym była chora xd.Nie mam zamiaru chodzić do szkoły.XDDD Przynajmniej miałabym dla was czas moje -----! xD 

2 komentarze:

  1. Chodź do szkoły bo mi się nudziiiiii!!!!! -Julka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio?Ja tu się staram a Ty mi o szkole pfff.FOCH FOREVER XDDD.
      Pozdro z podłogi xd

      Usuń