wtorek, 22 kwietnia 2014

Coś ode mnie. :D

Okej,a więc najpierw w tym poście,chciałabym wam podziękować.
Jesteście ze mną nawet gdy jestem na tyle głupia by tu nic nie pisać..
A wy dalej jesteście ze mną <3 No po prostu jak rodzinka.pl xd
OK ale to będzie w innym poście.

A teraz mam pytanie.
- Czy macie jakiegoś pupilka?(zwierzaczka) :P

Ja mam :P 
Jest on rasy : YorkShire Terrier :p 
A więc z siostrą ( tak mam siostrę :D ) zbierałyśmy pieniążki do fryzjera Tofika :)
No i mam pytanie,czy chcecie zobaczyć Tofika po stylizacji?

Oczywiście mam jeszcze dwa pieski i dwa koty :P No i konie :d 
PS. Mieszkam na wsi <3

A więc mam małego Toficzka <3 Dwa Owczarki Niemiecki Długowłose <3
Z Owczarków jest Kora i Wader <3

A z kotów mam Garfielda i Odiego :D (nie wiem czy tak się piszę xdd )

A więc chciałabym wam pokazać te zwierzątka no i kilka koni :P 
Ale pokaże tylko wtedy kiedy wy będziecie chciały :P A teraz idę robić sesję dla zwierzątek :P 

Hahaha to tyle w tym poście :P 
Pozdrawiam serdecznie:
Dżoana Krupa <33 (nie mogłam się powstrzymać hahhaha,mam głupawkę XD )

1 komentarz:

  1. Mam psa rasy Husky ( też dokładnie nie wiem jak się piszę ;-) ) ma na imię Kaja i to tyle. Chcę zobaczyć twojego pieska i inne zwierzaki. Sama chciałabym mieć konie ;-) - Natka

    OdpowiedzUsuń